onsdag 16 maj 2007

Willow Tree

Idag vill jag visa er mina Willow Tree-figurer.
Tycker att de är så otroligt vackra! Enkla, men ändå så fina.
_

Together. For those who have found their true partner in love and life.

Kärleksparet fick jag i morgongåva av maken. Gissa om jag blev glad?!

Love. Everlasting and true.

Flickan med rosen fick jag också av maken, denna gång i födelsedagspresent. Han har tydligen förstått att jag gillar figurerna... *ler*

Angel of prayer. For those who believe in the power of prayer.

Den söta lilla ängeln har jag fått av svärmor, också i födelsedagspresent, för många år sedan. Tycker den är så gullig!

Här hemma finns också figurerna till julkrubban, men de står inne i skåpet och väntar på advent, så de får ni se en annan gång.

Det finns ännu många olika figurer jag skulle vilja ha, men ännu har det inte funnits något tillfälle att köpa dem... Kvinnan som väntar barn tycker jag otroligt mycket om! Hoppas att maken snart ska få tillfälle att köpa den, som han lovat...!

Hoppas ni får en riktigt skön helg-dag i morgon!

Kram på er!

13 kommentarer:

Stina sa...

Åh, det finns så många olika av dessa figuriner. Skulle vilja ha den översta.
Puss

Anonym sa...

åh vilka fina:)

Stina sa...

Du är snäll du...Kram Stina

Drömskåpets Hanna sa...

Vilken mysig morgongåva! Själv fick jag ett par pärlörhängen.

Lantliga drömmar sa...

Tack töser! :-)

Signes Vind sa...

Så vackra - förstår att du är en samlare!

Hilde sa...

Flotte figurer:) Klart jeg länkar till deg i min blogg, det er redan gjord...

Stina sa...

Kram Stina

Anonym sa...

De där är verkligen otroligt charmiga! ;)

Stina sa...

Tack, gulliga du! Kram

Interiørhuset sa...

så nydelige engler du viser bilder av=) Dette var en kjempe flott blogg,som jeg kommer til å besøke flere ganger!
Har linket til deg og reklamert for deg i min blogg=)

Poppins sa...

Fina små figuriner! Gillar också din telåda (vill ha....).

karu sa...

så flotte tre figurer du har. bloggen din er veldig koselig. kommer igjenn