torsdag 24 maj 2007

Vilken underbar överraskning!

Vilka underbara människor det finns!
Idag när jag kom hem från jobbet, gick jag till postlådan som vanligt, och till min stora glädje och förvåning fanns det ett paket till mig! Ett paket från en helt okänd person!
Blev så otroligt glad!


När jag väl kommit in, satt jag länge och tittade på paketet, visste inte hur jag skulle "våga" öppna det...
Efter en stund tog jag bort omslagspappret, och där inne låg en liten lapp...


Jag blev alldeles varm i själen! Tänk att någon gör sig så mycket möda för någon de inte ens känner...!

Så otroligt vackra ljus! De kommer verkligen lysa upp någon kväll hemma hos oss!
Ett jättestort tack till kära Tiingeling (med bloggen vita englarum)! Den absolut finaste gåvan jag fått! Många, många kramar!

12 kommentarer:

Emma sa...

Så kul att du blev glad över dem....
Jag och min familj, kanske mest min pappa å jag har det som tradition att försöka stöpa ljus varje år innan jul, förra året hoppade vi över det för då låg jag på bb. De är lite skeva å vinda men det är ju det som är skarmen med dem....
Kul å kunna göra nån glad...
Kram på dig med!

Interiørhuset sa...

så koslig da=) Det var virkelig omtenksomt og flott av henne=) De var jo kjempe flotte også=)

Elzie sa...

Vad roligt att få. Det är så roligt med hemstöpta ljus. Gjorde det för flera år sen med några damer, men sen har det inte blivit av. Klarar inte det själv, tror jag?! Man måste ha byttor och grejer så det blir inte av att man gör det själv. Men fina är dom. Du får tänka på Tingeling när du tänder dom.
Kram Elzie

Brunkullan sa...

Oj vad snällt!! Så söta ljus också.
Kul med lite oväntade vänner:-)

Lantliga drömmar sa...

Ja, det var verkligen en härlig present! :-) Sånt som värmer ens hjärta! :-)

www.mariante.se sa...

Ååå vad vackra, ser så hemstöpta ut å det är verkligen kärlek, för vad tar väl längre tid än att doppa å doppa.
Jag hade ju ioxå turen å fick det alla vackraste lilla hjärtat.
Trevlig helg!

Anonym sa...

det värmer verkligen hjärtat med sådana överaskningar. :)

Julias vita drömmar sa...

Å så vackra ljus! Det handgjorda är svårslaget, möbler, ljus, textilier...

Underbart! Och så roligt att få paket, det är inte varje dag.

Ankan sa...

Men vad trevligt att få en överraskning! Det är något visst med hemstöpta ljus. Du har fått en utmaning på min blogg. Titta gärna in! /Ankan

Joanna Hansén sa...

Vilken fin present, underbart med överraskningspaket! Gillade din telåda i ett inlägg längre ner, måste nog gå till Blossom igen nån dag och kolla på alla härliga saker :)
/Joanna

Stina sa...

Fick du också paket?...kul ju!
Jag fick ett till idag. *svim*
Puss

Stina sa...

Tack, sötnos! Du verkar vara en fin vän du också. Puss