fredag 9 mars 2012

Till liten grabb...

Snickarbyxor & Pippi-tröja från Lindex, jeans från KappAhl.

Som jag tidigare berättat, så har jag väldigt svårt att låta bli att köpa barnkläder! Det spelar ingen roll att jag själv är i större behov av kläder än vad sonen är, ser jag något jag gillar på barnavdelningen så går det absolut före mina egna inköp!
Barnkläder är ju så söta, och så länge mamma själv får beställa vad grabben ska ha på sig så gäller det att passa på!

HOT här hemma just nu är snickarbyxor, härligt med en kille som traskar omkring i sådana! Pippitröjan värmer bra kyliga dagar, och jag kan tänka mig att den blir super till våren och under svala sommarkvällar!
Bara ett par månader till så är försommaren när den är som bäst - oj så jag längtar efter det!

3 kommentarer:

Mamsell Lufolk sa...

Voi gosis, vilka söta kläder! Förstår frestelsen. :)

Snöskoteralternativet är heller inget dumt alternativ. Jag konstaterade sist när vi spatserade på åkrarna att andra far ut i det vackra vädret för att motionera, vi för vår del kommer lunkande fram och är bara ut för att njuta. Motionen tar vi nån annan gång. Om man ska flåsa hinner man ju inte se sig om och njuta. :)

Flickan på landet sa...

Sött sött sött :) Jag kan oxå skriva under på detdär med att man hellre köper söta kläder till barnen än sig själv. Jag har så svårt att låta bli...

Kan tänka mig att lille Joar har växt massor. Tycker att små snickarbyxor ät ljuvliga :) Å passa på nu å köp så mycket du hinner så länge du får bestämma för här ska det mest vara blixten på alla tröjor :-D

maria sa...

vilka härliga kläder :-)