måndag 22 mars 2010

Datahörnan

Vår lilla datahörna ser ut såhär!

Hyllplanen målade jag ju på sportlov och förvaringslådorna köpte jag från Ikea när vi var dit.

Sekretären jag köpte i höstas blev aldrig riktigt bra här inne, så jag skulle just åka och handla virke till ett nytt skrivbord, när jag insåg att det gamla skrivbordet som stod ute i garaget kanske kunde användas...
Maken lyfte snällt in den tunga möbeln, och både frun och han blev nöjda! :) En aning för skrymmande är skrivbordet i vårt lilla hem, men det är en bisak...!

Medan jag shoppade loss vid Ikea, handlade gubben nya högtalare. Till min förvåning valde han vita små sådana "för det trodde han jag skulle bli glad av" :) Pluspoäng till honom, även om det inte alls är något fel på svarta! ;)

En riktigt skön vecka önskar jag er!

12 kommentarer:

Mamsell Lufolk sa...

Perfekt, perfekt! Så stiligt och städat. Där skulle jag mycket hellre blogga än i vår fula hörna.

Och stort + till den omtänksamme maken! ;)

Anonym sa...

WOW.
snyggt.
ni har det så mysigt i varendaste vrå i er lilla lya!

Ann-Sofie sa...

Snyggaste datahörnan ever!!!

Galleri MochB sa...

Så snyggt! Ho ho du skulle se vår datahörna... ;O)

maria sa...

va snyggt alltså! vid första anblicken trodde jag det var en inspirationsbild du lagt in....ni har nog det mysigaste, lilla hem jag vet!

Lantlig Längtan sa...

Snygg datahörna! ...och härlig inspiration :) Vårt datarum kommer också att gå i svart-vitt när det blir klart. Men för tillfället har det stått lite stilla på renoveringsfronten för oss.
Ni ser ut att ha det så mysigt där ni bor!!
Brandsläckaren var ju också bara såå snygg!!
Ha det bra!
kram

maria sa...

Jepp, det ska vi :O) känns så roligt och spännande!

sabina sa...

Fint!

Horses and House sa...

Jäääättefint!!! Jag har nyligen kollat runt på nätet efter fina inspirationsbilder på just "hemma-kontor" och den här är definitivt en av de snyggaste jag sett! :)

Anonym sa...

Jätte fint!!
Skulle gärna komma o kika in hos er!!:)

Marie sa...

Riktigt riktigt snyggt! Du är så duktig och ni är annars <3 välkomna hit igen nångång! :) /Marie.

Lantliga drömmar sa...

Tack Marie! :)