tisdag 3 februari 2009

Våren närmar sig

Tycker jag har varken tid eller lust att blogga numera.
Lider av bloggtorka, och funderar på att sluta.
Bestämmer dock inget ännu, utan får se hur det känns efter en tid...

Har äntligen fått hem lite vårblommor, och så har jag sytt ett par nya kuddar. Alltid skönt med förändring!
l

Håller på att längta ihjäl mig efter rosa kuddar, vill ha in så mycket svagt rosa detaljer nu när det blir vår igen! Varför kan aldrig butikerna ha det som jag vill ha?! ;)

Hoppas ni alla har det bra!

Här skiner solen för första gången på en evighet känns det som!
Underbart!

13 kommentarer:

sabina sa...

Nej! Jag hoppas du inte slutar blogga!! Hur ska vi då kunna hålla kontakt med dig? Vore tråkigt utan dig i bloggvärlden...

Hoppas du fyndar nåt fint ifall du far dit! :)

Anonym sa...

Hejsan!
Men snälla du, sluta inte blogga!!! Det vill inte jag:)
Gör det bara när du känner för och har lust.
Ja, visst har vi haft en underbar solig dag i dag, behövs flera sådana för att man ska orka ta sig igenom vintern.
Ha de gott, kram!

Mamsell Lufolk sa...

Instämmer med föregående.. Snälla, sluta inte.. Men det väljer du förstås själv. Kanske du får mera inspiration när det blir vår på riktigt. :-) Otrolit underbart väder idag, kanske våren e på gång nu. ;-)

Fina kuddar du sytt! Energitorka har du då iaf inte.

Vackrare vardag sa...

Blir också ledsen om du slutar blogga! Kan också känna så ibland, men så får man en kick igen, någonstans ifrån. Ta ingen stress över det och gör det när du känner för det.

Bilderna är heeeelt ljuvliga! Kuddarna ser helt underbara ut! Har planerat några liknande också:)

Nicole sa...

Jag säger som de andra: sluta inte! Du kan ju blogga mer sällan, då du känner dig inspirerad! Och ni som har så mycket på gång med bygget och allt, du har ju massor att dela med dig av! Men känns det inte roligt längre så ska du ju göra så som det känns bäst för dig!
Jag njuter i alla fall av dina fina bilder!

klipposfia sa...

Tack! för inbjudan! Vilka superfina bilder du har, börjar verkligen längta efter vår då jag ser dem:) och du, det vore synd om du slutade, men var och en bestämmer ju det där själv!

Galleri MochB sa...

Hallå!! Inte får du sluta blogga nu när ni skall börja bygga hus. Hur skall jag då få veta hur det blir...:O) Men en liten paus kan du få ta och komma igen med nya krafter senare!
Så härliga kuddar du sytt. Jättefina fräscha!
Kram Mia

Maria sa...

Hejsan, roligt att träffas igår på shopping i purmo :O)

Härligt med nya kuddar i soffan och du, inte får du sluta blogga bara för att bloggtorkan har slagit ro....vänta ut den bara ;O) Så roligt att ha kontakt via bloggen......och snart har vi säkert en ny bloggträff på G hoppas jag :O)

Flickan på landet sa...

NEEEEEJ!Du får inte sluta!!!!!!!!!!!!!
Man blir alltid så glad när man kikar in hos dej :-) Din blogg är så varm och rofylld!
Ta en paus skadar aldrig, tvärtom kan det ge ny inspiration men sluta inte!!!
Kram

eirikas sa...

Känner igen känslan... Det går ju att ta kortare/längre pauser! Hoppas att du hålls kvar! Trevlig helg!

Anonym sa...

Halloj,
måste bara kika in och tacka för igår. Det var skoj, ni hade det så mysigt! Kunde ha suttit där hela kvälln och pratat :)

Jag hoppas för allt i världen du int lägger ner din blogg... Testa på öppen blogg om du känner för det!

Skln lördag!

matilda sa...

trist med bloggtorka, men jag hoppas att du inte slutar, för då skulle bloggvärlden bli en fenomenal bloggare och energiknippe fattigare och det skulle vara synd!

mysigt det blev i soffan, borde också¨sy nya kuddar, men det är nog inte riktigt min grej dethär med att sy, det tar för länge att plocka fram allt, då har jag redan tröttnat :D

ha en fin dag!

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hoppas du inte slutar blogga, för jag tycker om att titta in här vad du har för dig!
Rosa..är min favoritfärg, men i inredningsväg är det väl inte så pop just nu när man inte hittar nåt till hemmet.
Ha en fin vecka!!
~Marita~