måndag 7 januari 2008

Idag är ingen vanlig dag...

... Idag är det min födelsedag...

25 år...
Hmm... Vet inte vad jag ska säga...
Ångest!
Jag borde ha hunnit med så mycket mer här i livet..!
Var är barnen?!

Nåja, hur som helst är jag barnsligt förtjust i födelsedagar, och igår hade vi kalas här hemma.
Ännu ett par timmar innan kalaset var jag osäker på om det skulle bli någon "kaffebjudning" då jag var så förkyld, men de jag pratade med ville komma, så då fixade maken och jag en tårta och bjöd hit lite gäster.

Riktigt trevligt var det!

I present fick jag bl.a. ett presentkort till Pentik. Tack svärmor!

Av mina föräldrar fick jag denna underbara pläd som en familjebekant vävt. Så mjuk och skön, och härlig att krypa in under när man känner sig lite frusen!

Ängeln fick jag av svärmor i födelsedagspresent för ett par år sedan.

Kram på er!

25 kommentarer:

Vi sa...

GRATTIS på födelsedagen!! Ser att vi är lika gamla, för nu känns det verkligen som om man börjar bli gammal :)

många kramar Annica

Nilla sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen!!! Och du 25 är ingen ålder =) Tänk på mig som blir 33 i år! Då är man gammal!! :-D

Fina presenter fick du också, kanske man borde fylla lite oftare?

Många kramar Nilla

Änglahem sa...

GRATTIS på födelsedagen!
25 år är ingen ålder, du har ju fortfarande så många år på dig med vad du vill göra!

Kram
Ulrika

Lotta sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Herreminje, 25 år ung! Själv blir jag 37 i höst, då kan vi börja snacka ålder tjejen!

Massa kramar
Lotta

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis! Så fin pläd, och presentkort är ju toppen, då kan man välja vad man behöver :-)

Kram Lina

Solsjö - Under en vind sa...

Men grattis till dig på din födelsedag!!! Hoppas att du riktigt njuter!
Är säker på att du redan hunnit massor, barnen kommer säkert snart! Jag var så när som på en månad precis 25 fyllda då jag blev gravid med vår son! Eftersom han fyllt sju så är jag alltså snart 33.....suck....vilken ojämn och konstig siffra??? Alla åldrar har sin tjusning! Må gott! Kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Stort Grattis på den stora dagen!! Men, 25 är väl ingen ålder!! Hade du fyllt 55 så hade jag förstått tanken bakom dina ord... du har ju precis börjat leva!! I dag är man ung om man är 60, det var man inte för 40 år sen.. tänk på det du = ) Underbara gåvor och de fina träfigurerna är ju för ljuvliga, även de i krubban, så vackra!! Ha en bra dag!! Mari.

Anonym sa...

Grattis grattis på din dag! Fina presenter du fått! Synd att du blivit förkyld, hoppas du kryar på dig snart igen.
kram/ruffa

Kamomilla sa...

Gratulerar!
Du är så ung ännu, ta ingen stress... :)

Vilka fin fina presenter!

Mitt hem är min borg sa...

Grattis på födelsedagen!!
Ja visst börjar vi bli gamla.. Ha ha!! jag fyller 26 på lördag.. =(
Tur att man får fina paket till tröst.. =)
Kram på dig!!

Flickan på landet sa...

Grattis på födelsedagen!Kul med presentkort!

Else sa...

Gratulerer med dagen. Vår eldste datter er også 25 (fyller 26 i mars). Synes hun er fortsatt ung og det er du og. :)

Beas sa...

Ett varmt grattis på födelsedagen (den halvtimma som återstår). Man hinner med allt man vill, även fast det inte alltid går så fort som man kanske önskar. Lycka till med livet efter 25!

Kram Bea

Maria sa...

En stor grattiskram till dej!!

Vilka underbara presenter.......den största presenten du väntar på kommer nog när tiden är inne *blink*

MiaMaria sa...

Grattis till dig i efterskott!
Hoppas din dag varit bra!

HA´det så gott!
Miamaria

sabina sa...

Grattis! I efterskott.... Du fick jättebra presenter. Ett presentkort till P skulle jag inte tacka nej till!
När jag blev 25 tyckte jag inte det var en sån stor grej men sen gick tiden fort och mitt i allt skulle man fylla 30, det var snäppet värre! :) Å nu e jag 31... ;)

Jeanette Hornbeck sa...

Grattis! 25 år är ungt bara så du vet. Jag är 36 och jag har inte heller hunnit med allt, det ska man inte. Fy vad tråkigt att inte längta efter något.
Kram & ha en fortsatt fin födelsedag!

Grindelunda sa...

Grattis i efterskott :) Du är ju rena ungdomen...ännu hänger jag med fast jag blir 45 i mars. Kram Gilla

Linneagården sa...

Grattis i efterskott.
Så fina presenter du fick.
Önskar dig en fortsatt bra vecka.
Kram!

Christian sa...

Åhh hej!
Jag missade heelt att du fyllde år! Känner mig lite skamsen för det, men bättre sent än aldrig!
Gratulerar i efterskott!
Kramar från Sverige! :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen, 25 år ung!! Själv fyller jag 34 i år och gubben 36, hjälp så gammalt det låter!
Fina presenter du fått!

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Ett stort grattis hoppas att dagen har varit bra nu vill man snart ej fylla år längre man vill nog stanna tiden ett tag mvh Maria Villa Nyhem

Michaela Eriksson sa...

Bätttre sent än aldrig, G.R.A.T.T.I.S
Jätte fina presenter...Du är så ung. Jag tyckte det var häftigt och fylla 25!

Vackrare vardag sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en precis så bra dag som du önskade!

Kram

Millas hem sa...

Hej! Jag har också ett par saker från PENTIK, fina saker därifrån.
Perfekt med presentkort så att man själv kan välja!
Kram Camilla