fredag 29 januari 2010

Välkommen sköna helg

Fredag eftermiddag och hela helgen framför! Vad är bättre än det?
Hemmet städades igår och veckohandlingen avklarades i onsdags - återstår alltså bara att njuta och göra det jag och vi vill resten av veckan! :)

Tavlan på bilderna är sydd av ägarinnan till bloggen RedBlueWhite. Ramen köpte jag för flera år sedan, men hittade inget som jag tyckte passade i den, förrän jag såg broderierna. Tavlor sydda av samma dam säljs även hos Lundagårds.

Ha en riktigt skön helg nu, och ta hand om varandra!
Kram!

6 kommentarer:

Horses and House sa...

Jättefin tavla! Man blir riktigt inspirerad av att börja sy nåt själv :)

Flickan på landet sa...

Fin tavla =)
Låter som du har det "perfekta" veckoslutet =0)

Hoppas nån börjar ordna någon bloggträff snart så vi syns!!!

klipposfia sa...

Vilken fin julros du har! har själv en som jag planterat ut men hittills har det varit så mycket snö så den orkar inte fram på vintern utan blommar på sommarn i stället:) Tack för din omtanke! Är fortfarande i Vasa och i morgon gör de ett ingrepp så jag ska slippa de gallstenar som gör mig sjuk, sen blir det op då allt lugnat ner sig....hade faktiskt tänkt tanken på att ha en bloggträff fast jag tycker vi har det så upp å ner vi oss....men nu måste jag nog avvaktia lite, blir inte den närmsta månaden åtm:( sku va så roligt att träffas igen! kanske någon annan känner sig manad här före:) så tar jag sen efter det! hoppas helgen blev så skön som förutsättningarna verkade vara:)

Nicole sa...

Vilken söt tavla och härliga bilder! Hoppas att helgen blev lyckad (eller var det inte tillräckligt kallt hihi) och att du får en fin vecka!

Kram, Nicole

Linda sa...

Hej! Jag har mailat ang. bloggträffen :)

Anonym sa...

Ljuvlig tavla!!
Må så gott!