lördag 13 februari 2010

Vinterfika


Det ljuvliga vintervädret fortsätter! :) Vackert så det nästan gör ont är det ute nu!
En månad till får vintern gärna hålla i sig, sen vill jag ha vår! (inomhus har dock våren flyttat in sakta men säkert redan...)

Det är bara olika bak-temadagar nu; först Runebergsdagen, sen Alla hjärtans dag, och så inkommande vecka Fastlagstisdag. Mycket gott åt magen blir det i alla fall! ;)

Dukade snabbt upp till lite ute-fika på gården. Vad passar bättre nu än kärleksgodis och mumsigaste chokladkakan dekorerad med hjärtan? Tycker annars Alla hjärtans dag är mest en kommersiell dag, men lite vill jag i alla fall försöka ljusa upp vardagen med lite extra gott. :)
l
Ta hand om dina nära och kära, varje dag!
Kram!

10 kommentarer:

Lundagård sa...

Frostigt festliga bilder :-)
glad vändag!

CAISA K. sa...

Ja visst är det för vackert nu! Jag njuter och suger åt mig den energi solen ger! Underbart!

Ljuvliga bilder på goda ting! Mums!

En fin ♥:edag till er!
kram!

Flickan på landet sa...

åå va mysigt det ser ut, riktigt så man blir varm inombords ;-)
Hoppas ni har haft en skön vändag!

Stigen hem sa...

Ååh vad mysigt :)

Galleri MochB sa...

Kram till dej också! Ser mumsigt ut med allt det goda och UTE dessutom :O)

Lufolkan sa...

Åhh, va härligt! Känner att jag gärna kunde ha varit med på vinterfikat när jag ser läckerheterna du dukat upp. :)

eirikas sa...

Mmmm, kommer gärna på eftermiddagskaffe till er någon gång!!! Härliga dagar minsann, man bara måste vara ute :)

Huset på landet sa...

Mmm, ser gott ut. Visst ska man passa på att fira lite då tillfälle ges ;).
Fortsatt vackert utomhus, man får verkligen njtua av vintern i år!
Kram, Nicole

Grinden på glänt sa...

Vad gott det ser ut! Hoppas ni njöt ordentligt av allt det goda!!

klipposfia sa...

Jag antar att ni hade en skön stund där på trappan:) av bilderna att döma så kan det inte ha varit annat:) såg att du hade en jättefin bild av forsen där på sidan å:) har försökt skick mail åt dig men jag vet inte om du fått dem???