fredag 2 januari 2009

Soffbordet

God fortsättning på det nya året!

Satt och bläddrade bland bilderna på datorn, och insåg att jag inte visat det nya soffbordet...


Önskar att jag hade ett "uppljusningsprogram" på datorn, så hade ni fått se bilderna i vitt istället för i grå-skala :)

Inspiration till bordet fick jag från bloggkompisen Maria, och sen sprang jag fort ut i syrrans förråd, och drog fram första bästa planka!

Borde ännu kanske kapa benen lite, bordet är lite väl högt, men jag orkar inte riktigt ta mig i kragen... :)

[P.S. Svärmors kommentar när hon såg bordet var: "jaa... nog har jag ju alltid vetat att du varit lite konstig!" :) Som tur är har vi ett bra förhållande hon och jag, så det var inget jag hakade upp mig på! :)]

Hoppas allt är gott med er!
Kram!

10 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Hur snyggt som helst! Men jag känner igen kommentaren, eller blickarna man brukar få ibland...:O) Och händig är du dessutom!

Mamsell Lufolk sa...

Jättesnyggt, och säger som föregående; vad händig du e! Inget jag skulle fixa iaf..

Smått och gott hos Lina sa...

Jättefint! Va duktig du är som gjort det själv.

Gott nytt år!

Kram Lina

Anonym sa...

JÄTTESNYGGT! Så duktig du är!
Får jag fråga, vilken sorts mål har du använt?
Jag har efter många om och men bestämt mig för att måla mitt bruna klaffbord som står under fönstret i vardagsrummet..men jag är lite tveksam till vilken sorts färg jag ska använda..

Vackrare vardag sa...

Hur snyggt som helst! Har du alltså gjort det från början till slut? Jag är imponerad, för det skulle inte jag fixa, men skulle jag gärna vilja kunna fixa till ett sånt där bord...

Tack för tipset om krubban! Gissade nästan att det kunde vara Lenas shop. Bra att få det bekräftat, då vet jag var jag skall söka.

Ha en skön söndag!
Kram

Ett hem på landet sa...

God fortsättning!
Vilket mysigt soffbord!
Nu har jag avslöjat hemligheten i min blogg. Titta in och se om du gissade rätt!

KRAM

sabina sa...

Det är ju hur fint som helst! Jag brukar också få sådana kommentarer ibland... :) Av nån anledning så vill alla att jag ska restaurera mitt lilla bord i köket..

matilda sa...

vilket snyggobord! du e verkligen fix du, jag skulle nog aldrig klara av något sådant själv!
ha en skön dag!

Maria sa...

Händiga Heidi fixar allt!!! Snyggt har ni det i vardagsrummet och soffbordet passar perfekt!

Lycka är ~ Onnea on sa...

Gott nytt år till dig! Önskar dig ett riktigt fint och kreativt år.
Ser att du är väldigt händig av dig så det kommer säkert att bli mer snickrande framöver kanske. Bordet blev jätte snyggt!!
Må så bra!
Kram ~Marita~